نصایح بزرگان

نصایح بزرگان

نصیحت بزرگان , اس ام اس سنگین , اس ام اس فلسفی , اس ام اس سخنان بزرگان , راز موفقیت , اس ام اس راز موفقیت, بزرگترین فیلسوفان جهان
نصایح بزرگان

نصایح بزرگان

نصیحت بزرگان , اس ام اس سنگین , اس ام اس فلسفی , اس ام اس سخنان بزرگان , راز موفقیت , اس ام اس راز موفقیت, بزرگترین فیلسوفان جهان

حکیم ارد بزرگ : واژگان خویش را آرام و شمرده بیان کنیم .

نفرین به دلی که آه ستمدیدگان را نمی شنود، و دست گیر آدمیان نمی شود.  حکیم ارد بزرگ

نگارنده و سخنگویی که دیگران را کوچک و خوار می نامد ، خود چیزی برای نمایش و بروز ندارد .  حکیم ارد بزرگ

واژگان خویش را آرام و شمرده بیان کنیم . حکیم ارد بزرگ

همواره برای پاسخگویی به یورش دشمنان سرزمین خویش ، آماده باشیم .  حکیم ارد بزرگ

______________________


چهلمین روز عروج لاله های سفید    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۲:۳۱ PM


مراسم چهلمین روز جانباختگان فاجعه منا در مدرسه شهید مطهری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  ،این مراسم از ساعت 14/30 تا 16 سه شنبه دوازدهم آبان با حضور خانواده های جانباختگان بر گزار می شود.


دراطلاعیه مشترک  نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت ازعموم مردم دعوت شده است با شرکت در این مراسم موجب تسلای خاطر خانواده های قربانیان فاجعه منا شوند.


همزمان با این مراسم در تهران ،  در سایر استانهای کشور نیز مراسمی از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حجّ و زیارت و سازمان حجّ و زیارت برگزار می شود.


فاجعه منا  پنجشنبه 2 مهر 1394 برابر با 24  سپتامبر 2015 میلادی و 10 ذیحجه 1436 هجری قمری همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در منطقه منا، رخ داد.


بر اساس آخرین آمار سازمان حج وزیارت  تاکنون بیش از 7000 نفر از کشورهای مختلف در حادثه منا مفقود و قربانی شده‌اند.


در بین 43 کشوری که به طور رسمی آمار خود را تاکنون اعلام کرده‌اند، ایران با 464، مالی با 369 و نیجریه با 320 قربانی بالاترین آمار قربانیان فاجعه منا را به خود اختصاص داد‌ه‌اند.
---------------
مدیر مسئول هفته نامه پنجره مجرم شناخته نشد    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۱:۵۹ PM


دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران گفت : این هیئت ، مدیر مسئول هفته نامه پنجره را مجرم ندانست.

علی اکبر کسائیان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود : در نخستین جلسه فعالیت اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان تهران صبح امروز در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی به پرونده مدیر مسئول هفته نامه پنجره (علیرضا ذاکانی) رسیدگی شد.


وی گفت : اتهامات مدیر مسئول این نشریه براساس کیفرخواست صادر شده "نشر مطالب خلاف واقع" با شکایت هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام شده بود. 


دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران افزود : مدیر مسئول هفته نامه پنجره با حضور در جلسه دادگاه از اتهامات مطرح شده در کیفرخواست از خود دفاع کرد .


وی گفت : با ختم رسیدگی به این پرونده اعضای هیئت منصفه مطبوعات وارد شور شدند و مدیر مسئول این نشریه را با اکثریت آرا مجرم تشخیص ندادند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد